Postbus


"In de communicatie van de Rijksoverheid wordt de naam Postbus 51 niet meer gebruikt. Aan het eind van de tv-spots wordt de naam Postbus 51 vervangen door Rijksoverheid. De bekende 'jingle' rond de radio- en tv spots blijft wel dezelfde."